تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل زنان گیلانی: همسرم در قتل‌ها همکاری نداشت

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: سومین جلسه محاکمه قتل‌های زنجیره‌ای استان صبح امروز به ریاست قاضی حجت‌الاسلام و المسلمین کاشانی در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.

این جلسه با موضوع استماع دفاعیات به اتهامات یک زوج به نام‌های «ف.ن» و «ل.گ» 41 و 40 ساله با اتهام مباشرت و معاونت در قتل 8 زن و با حضور اولیای دم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی، لایحه دفاعیه که از سوی وکیل مدافع متهم ردیف اول به دادگاه ارائه شده بود را قرائت کرد.

همسرم در هیچ کدام از قتل‌ها با من همکاری نداشته است

متهم ردیف اول (ف.ن) معروف به بهزاد در دفاعیات خود به 3 قتل از 8 قتل اقرار کرد و گفت: لایحه را نمی‌توانم بخوانم اما خودم آن را تنظیم نموده‌ام و از دادگاه تقاضا دارم تا متن را قرائت کند.

وی با اشاره به نحوه قتل (ل د)، (ف م) و (م آ) یادآور شد: (ف م) را بر حسب تصادف و کمک به وی سوار ماشین کردم و در ادامه مسیر جان باخت و مقتول دوم را در ماشین با خفه کردن توسط کمربند ایمنی ماشین و ضربات چاقو و مقتول سوم را با آشنایی و دوستی چندماهه و درخواست مساعدت مالی و عدم تمکین به قتل رساندم.

وی با انکار حقایق گفته شده قبلی خود در بازپرسی و نیروی انتظامی گفت: این مطالب را قبول ندارم و از روی اجبار اعتراف نمودم.

متهم ردیف اول با بیان این که هدف من از انجام این قتل‌ها سرقت طلاجات نبوده، بلکه فساد اخلاقی متهمین بود، ادامه داد: طلاهای (ف.م) را با او دفن کردم. همچنین طلاهای دو مقتول دیگر را به خانه بردم و همسرم آنها را برداشت و فروخت.

بهزاد با بیان این که همسرم به غیر از فروش طلاجات در هیچ کدام از قتل‌ها با من همکاری نداشته است، گفت: اتهام مبنی بر معاونت وی در یک فقره قتل از سوی من کاملاً رد می‌شود.

اتهامات در معاونت قتل عمدی مقتولان با همسرم را قبول ندارم

متهم ردیف دوم پرونده «ل.گ» معروف به نگار نیز در ادامه این جلسه به دفاعیات خود پرداخت و افزود: دو فقره از فروش طلاجاتی را که همسرم به من داده را قبول دارم.

وی با بیان این که اتهامات در معاونت قتل عمدی مقتولان با متهم ردیف اول را قبول ندارم، گفت: در سال ۹۵ فقط یک مورد در خانه دیدم خانمی در حمام افتاده، وقتی پرسیدم این خانم کی هست؟ شوهرم حمله کرد و گلویم را گرفت و قصد خفه کردن مرا داشت؛ من را در اتاق انداخت و در را قفل کرد.‌

متهم دلیلی جهت اثبات ادعای خود ندارد

سلطانی نماینده دادستان نیز در این جلسه پس از شنیدن دفاعیات متهمین گفت: متهم دلیلی جهت اثبات ادعای خود بیان نکرده است.

وی از پیدا شدن آلات قتل که متهم نسبت به آنها اعتراف کرده بود خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در حالی قتل‌های ارتکابی توسط خود انکار می‌کند که جزئیات قتل با صحنه‌سازی انجام شده و تطبیق آن با صحنه وقوع جرم کاملاً مطابق است.

نماینده دادستان با بیان اینکه متهم از آزادی بیان برخوردار بوده است، یادآور شد: آزادی بیان متهم خود حاکی از عدم اجبار است.

سلطانی با اشاره به شواهد و اسنادی که از سوی دو نفر از خانم‌هایی که توانسته بودند خودشان را از چنگال این زوج رها کنند، گفت: نقش همسر متهم در فریب دادن زنان و جلب اعتمادشان قابل‌انکار نیست، در اظهارات این افراد، آمده است که همسر متهم با فرزندش در کنار شوهرش در ماشین می‌نشست و به شوهرش در رسیدن به اهدافش کمک می‌کرد.

صدور حکم قاتل قتل‌های زنجیره‌ای در گیلان تا هفته آینده

پس از استماع دفاعیات متهمین و وکلای مدافع قاضی کاشانی ختم جلسه را اعلام و اظهار کرد: ظرف یک هفته آینده حکم صادر و به دادستان، اولیای دم و متهمین ابلاغ خواهد شد.

حجت الاسلام کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: این حکم قابل فرجام خواهی است و هر کدام از طرفین و اصحاب دعوا می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل زنان گیلانی: همسرم در قتل‌ها همکاری نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..