تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش برنامه تلویزیونی محمدرضا گلزار چه زمانی است؟

در سال‌های اخیر بازیگران مطرح کشور از جمله مهران مدیری با «دورهمی»، کامران تفتی با «وقتشه»، رامبد جوان با «خندوانه» و سروش صحت با «کتاب‌باز» پا به عرصه‌ اجرا گذاشته‌اند.

پایان سال گذشته خبری درباره اجرای محمدرضا گلزار در برنامه گفت‌وگو محور به‌نام «میلیونر شو» منتشر شد که  محمدرضا گلزار برای اولین بار در تلویزیون به عنوان مجری حضور خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار بود، برنامه «میلیونر شو» از اردیبهشت‌ماه به صورت هفتگی از شبکه سه سیما پخش شود،اما این اتفاق به تابستان موکول شد.

محمدرضا گلزار با حضور در برنامه «ماه عسل» گفت:برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم که در قالب مسابقه تلویزیونی بسیار پر انرژی و مهیج است. ما مدل ایرانی پر ببیننده‌ترین برنامه تلویزیونی تاریخ جهان را برای مردم آماده می کنیم و  یک برنامه ایرانی را می سازیم که معادل خارجی پر بیننده ترین است.

وی ادامه داد: این برنامه کپی نیست، چون که ما سوالات ایرانی طراحی می کنیم که برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه است و تلاش می کنیم در سطح بالا کار شود. 

گلزار گفت:جایزه مالی برای نفر اول که بتواند به ۱۵ سوال من پاسخ بدهد ۱۰۰ میلیون تومان است، که با این کار می توانیم به افزایش سرانه مطالعه کمک کنیم.

گلزار در خصوص جذابیت این مسابقه گفت: من چند سالی است این مسابقه را پیگیری می کنم و جزء طرفداران این مسابقه هستم، البته  صدا و سیما برای مسابقه زمان و هزینه در نظر گرفته بود که تا دو روز در هفته میزبان مردم از شبکه سه سیما با یک دکور جذاب باشیم.

با صحبت های گلزار مشخص شد نام برنامه به «برنده شو» تغییر پیدا کرده و دکور این برنامه آماده شده است. با توجه به اینکه این روزها تیزر برنامه از شبکه سه سیما پخش می شود احتمال می‌رود که به زودی ضبط برنامه «آماده باش» آغاز  شود.

لازم به ذکر است؛ برنامه «برنده شو» با هدف ترویج مطالعه و کتاب خوانی توسط تهیه کنندگان سری اول برنامه «دورهمی» تولید می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات برنامه تلویزیونی محمد رضا گلزار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش برنامه تلویزیونی محمدرضا گلزار چه زمانی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..