تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Brawl Stars v11.106

زمان نزاع فرا رسیده است! در بازی اکشن Brawl Stars با دوستان خود تیم تشکیل دهید و برای یک جدال چندنفره حماسی آماده شوید! این جدیدترین بازی از سوی سازندگان بازی کلش آو کلنز و کلش رویال است.

انواع شخصیت‌ها را با توانایی‌های فوق‌العاده آزاد کنید، آن‌ها را به وسیله امتیازات قدرت ارتقاء دهید، و به وسیله پوسته‌های هیجان‌انگیز آن‌ها را سفارشی‌سازی نمایید. می‌توانید بازی را به صورت تنهایی انجام دهید و یا با بازیکنان دیگر به نبرد بپردازید. به بازیکن ستاره تبدیل شوید، از جدول امتیازات محلی و منطقه‌ای بالا بروید تا ثابت کنید که ستاره واقعی هستید!

ویژگی‌ها :

یک بازی چندنفره سرعتی به سبک بتل رویال بالاخره برای موبایل ارائه شد

نبردهای زنده پر از آشوب در برابر بازیکنانی از سرتاسر دنیا

حالت‌های بازی مختلف برای آزاد و بازی کردن

باندی از مبارزان را تشکیل دهید تا نکات و نبرد را سهیم شوید

مبارزان خود را ارتقاء دهید تا در نبرد برتری داشته باشید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Brawl Stars v11.106»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..