تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Retrica Pro 6.1.0 – برنامه عکاسی فوق العاده “رتریکا” اندروید !

دانلود امروز 43+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۷

6

نسخه 6.1.0

دوست داشتن 39

Retrica Pro v6.1.0 – نسخه کامل و کرک شده اپلیکیشن معروف عکاسی “رتریکا” آندروید

Retrica – Selfie, Sticker, GIF – رتریکا – سلفی، استیکر، گیف برنامه ای فوق العاده و پرطرفدار در زمینه عکسبرداری و اضافه کردن افکت های خیره کننده به تصاویر مخصوص اندروید است که توسط استودیوی Venticake عرضه گردیده و تا به این لحظه بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای دسته بندی دوربین به شمار می رود! این نرم افزار که برای انواع سیستم عامل های مختلف ای او اس و اندروید عرضه شده است، بیش از 80 فیلتر و افکت متنوع را در اختیار شما قرار می دهد که با اعمال ان ها برروی عکس ها می توانید تصاویری خارق العاده را بسازید و یا می توانید با ترکیب عکس ها ویدئوها و عکس های کلاژی واقعا متفاوت را ایجاد نمایید! با فیلترهای اختصاصی موجود در نرم افزار می تانید عکس هایی جالب و خیره کننده را به ثبت برسانید و از داشتن یک نرم افزار عکسبرداری عالی لذت ببرید! نرم افزار به طور کلی بخش های مختلفی را شامل می شود که از مهم ترین ان ها می توان به کولاژ اشاره کرد که امکان عکسبرداری کولاژ را به شما می دهد و می توانید چندین عکس را در یک تصویر کنار هم به ثبت برسانید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Retrica اندروید :

شامل بیش از 80 افکت متنوع برای انتخاب دارا بودن SelfTimer اختصاصی ساخت Photo Booth با 22 کلاژ مختلف امکان انتخاب حاشیه (Borders) محیط کاربری زیبا و یوزرفرندلی بدون تبلیغات ازار دهنده

اپلیکیشن Retrica هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که همین الان عرضه شده را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم! نسخه ای از این برنامه که در مارکت های ایرانی عرضه می شود نسخه رایگان برنامه است که امکانات محدودی را در اختیار شما قرار می دهد اما نسخه ما نسخه PRO و پولی است که تمام امکاناتش در دسترس هستند و می توانید ان رابا یک کلیک دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v6.1.0 :

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه + ویژگی های جدید

Retrica Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Retrica Pro 6.1.0 – برنامه عکاسی فوق العاده “رتریکا” اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..