تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک مدل معروف در لندن در روز تولد 21 سالگی اش مورد حمله مرد جوان ناشناسی قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

طبق گزارشات پلیس Police رشام خان مدل معروف لندنی در روز تولدش در حالی که با دختر عمه خود از کلوب شبانه برمی گشتند ، مورد حمله مرد ناشناسی قرار گرفتند.

این مرد به خاطر این که پنجره ماشین پایین بود از موقعیتی که داشت سو استفاده کرد و به روی آن ها اسید پاشید و طبق گفته های پزشک Doctor درصد سوختگی دخترعمه رشام در حدی زیاد بوده که او به کما رفته و خانم مدل با جراحی های مختلف تا حدودی، درصد سوختگی اش کمتر شده است.

ماموران پلیس از طریق دوربین مداربسته خیابان توانستند این مرد ناشناس را شناسایی و دستگیر کنند.

جان تاملین 26 ساله در اعترافات خود به پلیس گفته که علت این جنایت Crime بی توجهی این مدل به ابراز علاقه اش بوده و او به خاطر کینه ای که داشت، به رویش اسید پاشید تا مورد توجه مردم نباشد.

پلیس پس از ثبت اعترافات جان تاملین او را برای حکم قضایی اش به دادگاه فرستاد و هیئت منصفه در رای نهایی او را به 16 سال حبس محکوم کرد.

رشام1

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..