تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلات زمستانی برای رونق اقتصادی خوب است

رئیس سازمان میراث فرهنگی از هماهنگی های میان این سازمان و آموزش و پرورش برای تعطیلات زمستانه دانش آموزان خبر داد.

علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه هئت دولت این هفته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مصوبه خوبی در حوزه گردشگری داشتیم، جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی امروز اصلاح شد و سه مورد به آن اضافه شد.

قبلا فقط بخش هتل ها از پرداخت عوارض معاف بودند و امروز مجتمع های گردشگری بوم گردی و مناطق گردشگری با مصوبات دولت معاف شدند.

مونسان در ارتباط با آخرین اخبار درباره تعطیلات زمستان گفت: وزارت آموزش و پرورش با این موضوع موافق است و امید داریم بتوانیم امسال اجرایی اش کنیم. برای برخی مناطق مثل مناطق جنوبی که در فصل دوم سال ایام خوب آب و هوای شان بهتر خواهد بود، اتفاق خوبی است.

برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است. با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم امید داریم به دلیل زمان کوتاهی که دارد نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.

رییس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: با کمیسیون آموزش مجلس برای طرح تعطیلات زمستانه دانش آموزان در ارتباط هستیم و توضیحات لازم را در ارتباط با این موضوع ارائه کردیم، امیدوارم که موافقت این کمیسیون را هم داشته باشیم.

وی در ارتباط با تورهای جام جهانی و سفر به روسیه، گفت: فدراسیون فوتبال مستقیما کارهای این موضوع را انجام داد؛ اگرشکایاتی به ما واصل شود حتما آنها را بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را انجام می دهیم اما فدراسیون فوتبال به صورت مستقل خودش با تورها ارتباط برقرار کرده و سهمیه بندی انجام داده است اما این موضوع را باز تکرار می کنم که اگر شکایتی به ما ارجاع داده شود حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلات زمستانی برای رونق اقتصادی خوب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..