تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵/ ۳ برابری ظرفیت اقامتگاه های همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار کرد: «در راستای رویداد جهانی همدان ۲۰۱۸ با افتتاح مجتمع های اقامتی، ظرفیت استان در این حوزه حدود ۵/ ۳ برابر افزایش خواهد یافت. موافقت اصولی ساخت این مجموعه ها صادر شده و اکنون نیز در مراحل مختلف احداث قرار دارند.»

علی مالمیر با اشاره به اینکه تعدادی از این مجتمع ها اقامتگاه های بوم گردی محسوب می شوند، ادامه داد: «افتتاح هتل های پنج، چهار و سه ستاره و افتتاح کمپ های اقامتی ارزان قیمت از جمله ظرفیت های استان در پاسخگویی به نیاز اقشار مختلف است. بازار هدف ما مردمی با اقشار درآمدی مختلف هستند. بنابراین ظرفیت های اقامتی متفاوتی در استان ایجاد شده که پاسخگوی تمامی اقشار جامعه باشد.»

از بین این مجموعه ها ۳ هتل در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید و با افتتاح مجتمع های اقامتی در حال ساخت، مشکلی در زمینه اسکان گردشگران برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» نخواهیم داشت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵/ ۳ برابری ظرفیت اقامتگاه های همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..