تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات بهزیستی به بیش از ۱۱ هزار زن سرپرست خانوار در استان کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صباح قریشی گفت: از ۵۷ هزار و ۱۴۶ خانوار زیر پوشش این نهاد در استان، ۱۲ هزار و ۳۲ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.
وی افزود: ۱۱ هزار و ۴۱۸ نفر از این تعداد زن سرپرست خانوار در این نهاد پرونده فعال داشته و از خدمات مختلف حمایتی از جمله دریافت مستمری بهره می‌برند و پرونده ۶۱۴ نفر نیز پشت نوبت برای دریافت خدمات است.
مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه هر سال باید حدود ۱۰ درصد از جامعه هدف این سازمان از جمله زنان سرپرست خانوار و معلولان توانمند شوند، تاکید کرد: از ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی، حدود ۴۰ درصد غیرقابل بازتوان هستند.
قریشی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد یادآور شد: سال گذشته با ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار یک هزار و ۹۸۴ شغل برای مددجویان شهری و ۶۴۹ شغل نیز برای مددجویان روستایی ایجاد شد.
وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال مددجویان به زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته و معلولان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
۱۱۰ هزار و ۴۳۴ نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که این آمار معادل هفت درصد جمعیت استان است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات بهزیستی به بیش از ۱۱ هزار زن سرپرست خانوار در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..