تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Batman Arkham Knight Premium Edition برای PS4

اتفاقات بازی Batman Arkham Knight برای PS4 بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود.

Batman Arkham Knight v1.14 PS4-DUPLEX

Batman Arkham Knight Premium Edition PS4-Fugazi

نسخه Premium Edition ریلیز Fugazi اضافه شد

دانلود-بازی-Batman-Arkham-Knight-ps4

سایر نسخه های Batman برای PS4 هک شده

Batman Arkham Knight برخلاف بسیاری از بازی‌هایی که این روزها منتشر می‌شود، شما را وادار به فکر کردن در طول روند بازی می‌کند. قرار نیست از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر بروید و چند تا نفر را کتک بزنید و به سراغ ماموریت بعدی بروید. مانند دو بازی قبلی این‌بار نیز برای انجام هر ماموریت نیاز به بررسی کامل محیط دارید. بعضی مواقع باید محیط را اسکن کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید. در پایان نیز با خود فکر کنید که کدام یک از ابزار‌هایی که در اختیار دارید، شما را در انجام ماموریت خواسته شده کمک خواهد کرد.

از Batarang معروف بتمن گرفته تا Explosive Gel (ژل انفجاری)، Remote Electrical Charge و Line Launcher که در نسخه‌های قبلی نیز وجود داشتند می‌توانید در این بازی نیز بهره ببرید. در کنار این ابزارها یکی دو ابزار جدید نیز به بازی اضافه شده است که در مبارزات نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. Voice Synthesizer یکی از این ابزارها است. شما با این ابزار می‌توانید صدای افراد دیگر را بازسازی کنید و از طریق آن فرمان‌های صوتی به سربازان تحت فرمان آن فرد ارسال کنید.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight اسکرین-شات-Batman-Arkham-Knight info

 Batman™: Arkham Knight brings the award-winning Arkham trilogy from Rocksteady Studios to its epic conclusion. Developed exclusively for New-Gen platforms, Batman: Arkham Knight introduces Rocksteady’s uniquely designed version of the Batmobile. The highly anticipated addition of this legendary vehicle, combined with the acclaimed gameplay of the Arkham series, offers gamers the ultimate and complete Batman experience as they tear through the streets and soar across the skyline of the entirety of Gotham City. In this explosive finale, Batman faces the ultimate threat against the city that he is sworn to protect, as Scarecrow returns to unite the super criminals of Gotham and destroy the Batman forever.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Batman Arkham Knight Premium Edition برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..