تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه تسهیلات ارزان به کشاورزان گرفتار خشکسالی/ علوفه دام در مناطق گرم رایگان توزیع می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت در مبحث تسهیلات ارزان به کشاورزان گرفتار خشکسالی برنامه‌های بسیار خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات متناسب با فرهنگ، فقه و مذهب هر منطقه به کشاورزان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با نگاه بلند دولت در حمایت از کشاورزان تلاش خواهیم کرد حمایت‌های خوبی از این قشر زحمت کش جامعه در قالب ارائه تسهیلات ارزان داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت تدبیر و امید در مبحث آبیاری نوین طرح‌های بسیار خوبی در کشور به ویژه سیستان و بلوچستان دارد.

حجتی اظهار داشت: هم اینک طرح آبیاری نوین در سطح ۴۶ هزار هکتار دشت سیستان و ۱۰۰ هزار هکتار در جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با خشکسالی توسط دولت در دست اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها نوید بخش رونق کشاورزی در سیستان و بلوچستان با حداقل میزان آب است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح‌های آبیاری نوین که از سوی دولت در کشور بویژه سیستان و بلوچستان در دست اجراست بهترین راهکار برای مقابله با خشکسالی است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم سیستان و بلوچستان در دو دهه گذشته گرفتار خشکسالی هستند که دولت با توسعه آبیاری نوین در تلاش است تا کشاورزی را در این استان احیا کند.

 محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چهارشنبه شب به منظور بهره برداری و بازدید از طرح‌های بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان وارد زاهدان مرکز این استان شد.

حجتی در این سفر ضمن دیدار و گفتگو با کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، از طرح‌های سامانه نوین آبیاری، آبخیزداری، واحد‌های پرورش جوجه یک روزه و پرورش کبک، باغ نخیلات و واحد فرآوری محصولات کشاورزی در شهرستان‌های خاش، سراوان و ایرانشهر بازدید و برخی از آن‌ها را راه اندازی خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی را در این سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان معاون تولیدات دامی، معاون امور باغبانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری سازمان تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی، محبی استاندار و مسئولان بخش کشاورزی استان وی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

وزیر جهاد کشاورزی در خاش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه تسهیلات ارزان به کشاورزان گرفتار خشکسالی/ علوفه دام در مناطق گرم رایگان توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..