تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶ تیر؛ آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ ویرایش اطلاعات داوطلبان تا فردا شب امکان پذیر است

کنکور آزادامیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری ۹۷ اظهار کرد: ویرایش اطلاعات برای داوطلبان بدون کنکور( استعدادهای درخشان) از  امروز (هفتم تیر) آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه هشتم تیر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه ویرایش اطلاعات صرفا برای داوطلبان بدون کنکور است و سایر داوطلبان دکتری (با آزمون) پیش از این اطلاعات خود را ویرایش کرده اند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره زمان آغاز مصاحبه آزمون دکتری گفت: فرآیند مصاحبه از ۱۶ تیرماه  در سراسر کشور و مناطق تعیین شده آغاز می شود.

شاهانی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی مصاحبه در پذیرش دانشجو اظهار کرد: داوطلبان برای اطلاع از محل مصاحبه می توانند از طریق سامانه ای که اوایل هفته آینده فعال می شود، اقدام کنند.

انتهای پیام/

اعلام زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶ تیر؛ آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ ویرایش اطلاعات داوطلبان تا فردا شب امکان پذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..