تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته‌ اینترنت ایرانسل و همراه اول بدون افزایش قیمت، تغییر کرد

در حالی که اخباری مبنی بر افزایش قیمت بسته‌های اینترنت ایرانسل و همراه اول منتشر شده بود؛ اما این بسته‌ها با تغییراتی همراه شده است.

در حالی که اخباری مبنی بر افزایش قیمت بسته‌های اینترنت ایرانسل و همراه اول منتشر شده بود، اما این بسته‌ها بدون تغییر قیمت، صرفاً با تغییراتی همراه شده‌اند. با پیگیری زومیت از ایرانسل، این اپراتور اعلام کرد که قیمت بسته‌های آن پیدا نکرده؛ بلکه این بسته‌ها با تغییراتی همراه شده و ایرانسل بسته‌های جدید و مقرون به‌صرفه‌ی ماهانه را با توجه به الگوی مصرف کاربران در اختیار مشترکان قرار داده است.

بر اساس گزارش ایرانسل، بنا به الگوی مصرفی مشترکان، اپراتور حتی سرویس‌های جدید شبانه ارائه کرده است که بر اساس آن به ازای حجم هر بسته، ۲ برابر آن مقدار برای مصرف شبانه ۲ تا ۷ صبح ارائه شده، این در حالی است که هزینه‌ای بابت آن از کاربران دریافت نمی‌شود؛ به‌طور مثال می‌توان گفت بسته‌های ۵ گیگابایت ایرانسل نسبت به قبل ارزان‌تر شده‌اند، این بسته‌ ‌که قیمتی برابر ۲۰ هزار تومان داشت، در پیشنهادهای جدید ایرانسل به همراه ۱۰ گیگابایت قابل استفاده از ۲ تا ۷ صبح به ۱۸٬۹۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است. 

همچنین بسته‌ی ۴ گیگابایت ماهانه با تغییراتی همراه شده است؛ بر این اساس علاوه بر ۴ گیگابایت، ۸ گیگابایت اینترنت شبانه هم به این بسته اضافه شده و قیمت آن از ۱۶٬۵۰۰ به ۱۶٬۹۰۰ تغییر کرده است؛ بنابراین در ازای ۸ گیگابایت اضافه، فقط ۴۰۰ تومان هزینه‌ی اضافه برای کاربر منظور شده است. گفتنی است که در بسته‌های یک ماهه‌ی ایرانسل نیز تغییراتی ایجاد شده و بسته‌های بلند مدت فعلا با تغییر همراه نشده است.

همراه اول نیز در پاسخ به زومیت در رابطه با افزایش قیمت بسته‌های این اپراتور اعلام کرد که قیمت بسته‌های اینترنت همراه اول افزایش نیافته است. بر اساس این گزارش، تعدادی از بسته‌های روزانه و هفتگی همراه اول نسبت به قبل ارزان‌تر شده‌اند. تعدادی از بسته‌ها؛ به‌عنوان مثال ۴ گیگابایت اینترنت رایگان هم دریافت کرده‌اند و در بسته‌های زمان‌بندی، از امکان ترافیک شبانه ۲ تا ۷ صبح هم برخوردار شده‌اند. همچنین تعدادی از بسته‌ها حذف شده‌اند و بسته‌های جدید اضافه یا تغییراتی در بسته‌ها به‌وجود آمده؛ برای مثال بسته‌ی یک ماهه‌ی ۵ گیگابایت حذف شده و به‌جای آن بسته‌ی ۶ گیگابایت با همان قیمت قبلی در اختیار مشترکان قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته‌ اینترنت ایرانسل و همراه اول بدون افزایش قیمت، تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..