تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه جام‌جم: تلگرام طلایی، جای تلگرام راگرفته/ این پیام‌رسان، محتوای ضداخلاقی و ضدامنیتی را بسته

روزنامه جام‌جم: تلگرام طلایی، جای تلگرام راگرفته/ این پیام‌رسان، محتوای ضداخلاقی و ضدامنیتی را بسته

فناوری اطلاعات > ارتباطات - روزنامه جام جم نوشت: بعد از دستور قضایی مبنی بر فیلتر شدن تلگرام، این پیام‌رسان طبیعتا جزو نرم‌افزارهایی قرار گرفت که فروشگاه‌های نرم‌افزاری داخلی مجاز به عرضه آن به مخاطبانشان نیستند و به همین دلیل تلگرام و همه نسخه‌های غیررسمی آن مانند موبوگرام، تلگرام نارنجی و... از این فروشگاه‌ها حذف شدند.

در همین ایام بحث بر سر پیامرسانهای داخلی هم داغ بود. پیامرسانها رقابت سنگینی برای جذب مخاطب داشتند و کم کم فضای پیامرسانهای داخلی نیز در حال شکلگیری بود و مردم نیز به نبودن تلگرام تقریبا عادت کرده بودند اما در همین ایام بود که یک نسخه غیررسمی تلگرام به نام «تلگرام طلایی» در فروشگاههای نرمافزاری داخلی عرضه شد که خیلی زود توانست اوج بگیرد.

تلگرام طلایی در شرایطی که هیچ دسترسی به سرور اصلی تلگرام میسر نبود و حتی فیلترشکنها هم از نفس افتاده بودند خیلی راحت و بدون نیاز به فیلترشکن خاصی کار می

کرد و همین باعث شد که روز به روز بیشتر مورد اقبال واقع شود و تقریبا توانست جای تلگرام را پر کند.تلگرام طلایی علی‌رغم این‌که همه امکانات تلگرام را دارد، اما با یک ویژگی تقریبا از پیام‌رسان مادر متمایز شده است. این نسخه غیررسمی تلگرام، کانال‌های برانداز و مساله‌دار سیاسی را فیلتر کرده و با تلگرام طلایی نمی‌توان کانال‌های متعلق به گروه‌های ضددینی یا ضدمیهنی را باز کرد؛ اقدامی که شرکت تلگرام هیچ‌وقت زیر بار آن نرفت و دورف بارها گفته بود تنها محتواهای مروج خشونت یا هرزه‌نگاری آشکار را مسدود می‌کند.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه جام‌جم: تلگرام طلایی، جای تلگرام راگرفته/ این پیام‌رسان، محتوای ضداخلاقی و ضدامنیتی را بسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..