تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کی روش به خداحافظی قوچان نژاد

ورزش سه: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی ، به تمجید از مهاجم هیرنفین پرداخت.

قوچان نژاد سال 2012 به تیم ملی ایران اضافه شد و نقش بسیار پررنگی در صعود تیم به جام جهانی 2014 ایفا کرد. او در 44 بازی ملی، 16 گل به ثمر رساند که اکثر این گل‌ها، گل‌های تعیین کننده و بسیار حساسی بودند. حال کی روش در صفحه فیس بوکش به تمجید از قوچان نژاد پرداخت و از زحمات او در مدت 6 سالی که در تیم ملی حضور داشت تشکر کرد.

واکنش کی روش به خداحافظی قوچان نژاد

او نوشت:" رضا قوچان نژاد از تیم ملی ایران اعلام بازنشستگی کرده است. هیچکس فراموش نمی‌کند که گوچی در این مدت چه نقش کلیدی برای تیم ما داشت. او که در رده های سنی هلند توپ می‌زد، در 26 سالگی به تیم ملی اضافه شد و با کیفیت بالا و گل‌هایی که به ثمر رساند، ایران را کمک کرد. او در جام جهانی بازی نکرد ولی بسیار حرفه ای بود و در کنار تیم ما سخت جنگید و کار کرد. هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی اش را گرفته یا نه ولی من از طرف تمام ایرانیان از زحمات تو تشکر می‌کنم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کی روش به خداحافظی قوچان نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..