تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل گهر سهامداران خود را دست پر به خانه فرستاد

مجمع عمومی سالانه گل‌گهر با حضور ۸۵ درصد سهامداران برپا شد،

به گزارش شمانیوز:  تقوی زاده با اشاره به رتبه نخست این شرکت در تولید کنسانتره سنگ آهن با تامین ۳۷درصدی نیاز کشور گفت: تولید کنسانتره سنگ آهن در این شرکت با رشد ۱۰.۳ درصدی نسبت به سال 95 همراه بود که طبق برنامه ها در سال ۹۶ شرکت گل گهر توانست رشد تولید را در دستور کار خود قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به رتبه نخست کگل در تولید گندله با سهم ۳۵ درصدی تولید در کشور تاکید کرد: رشد این محصول نیز با افزایش رشد ۵۰.۶۷ درصدی در سال گذشته نسبت به سال ۹۵ همراه شده است.

در ادامه سهامداران حقیقی گل گهر در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که در حال برگزاری است، خواهان ورود برخی شرکت های زیرمجموعه به بورس شدند.

مدیر عامل گل گهر در پاسخ به درخواست این سهامداران وعده داد که امسال قطعا دو شرکت گهر زمین و جهان فولاد از شرکت های زیرمجموعه گل گهر به بورس وارد خواهند شد.

تقوی زاده با ارزیابی تحریم ها و تاثیر آن بر روند سودآوری شرکت گفت: هنوز دامنه شمول تحریم ها و برخورد اروپا با این مسائل مشخص نیست که در آینده مشخص خواهد شد.

تقوی زاده ادامه داد: در صورتی که تولید فولاد داخل کاهش پیدا کند گل گهر از فروش داخلی خود کاسته و به طرف صادرات حرکت خواهد کرد و به همین منظور رایزنی های در کشور عمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه تحریم ها در گذشته قطعا راهکارهای مناسب برلی دور زدن تحریم ها را خواهیم یافت.
لازم به ذکر است که در تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای دوره مالی منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹ سود نقدی به ازای هر سهم، ۶۵تومان تصویب شد.
بر اساس این گزارش، حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره برابر با ۲ میلیون تومان و پاداش هیات مدیره نیز ۶۰۰میلیون تومان تعیین شد.
همچنین در مجمع این شرکت روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد جهت درج آگهی های شرکت انتخاب شد‌ و موسسه بهراد مشاء و بهمن به ترتیب بعنوان حسابرس اصلی و علی البدل شرکت انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل گهر سهامداران خود را دست پر به خانه فرستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..