تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر ممنوع‌ التصویری علی انصاریان تکذیب شد

خبر ممنوع‌ التصویری علی انصاریان تکذیب شدحامد جوادزاده تهیه کننده شبکه اینترنتی آیو اسپرت در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حواشی ویژه برنامه جام جهانی و تغییر مجریان گفت: تغییر مجری برنامه را تکذیب می‌کنم چرا که اگر تغییری صورت گرفته باید از طرف ما اعلام شود.

وی افزود:امروز بعدازظهر علی انصاریان مجری برنامه خواهد بود.

تهیه کننده در خصوص حواشی اخیر برنامه زابیواکا عنوان کرد: بعد از ۱۲۰ ساعت معادل ۷ هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه برای جام جهانی، دو دقیقه سوتی اینستاگرامی روی آنتن رفته است که در برنامه زنده این اتفاق طبیعی است و البته میزان آن خیلی کم است.

جوادزاده گفت:ما برای این دو دقیقه ناراحت هستیم از طرفی مهمان ما فرانسوی بود و با فرهنگ ما آشنایی نداشت.

لازم به ذکر است؛ حضور علی انصاریان در یک برنامه اینترنتی، حواشی زیادی به همراه داشت از نام بردن یک خواننده لس‌آنجلسی تا انتقاد از مسئولان بابت مشکلات مردم باعث شد خبر ممنوع التصویری این بازیکن قوت گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ممنوع التصویری علی انصاریان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر ممنوع‌ التصویری علی انصاریان تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..