تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ترور سرچشمه» مهدویان بزودی اکران می شود/روایتی متفاوت از نحوه شهادت شهید بهشتی

«ترور سرچشمه» مهدویان بزودی اکران می شود/روایتی متفاوت از نحوه شهادت شهید بهشتیمجید رجبی معمار تهیه کننده مستند «ترور سرچشمه» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه این فیلم در جشنواره سینما حقیقت نمایش داده شد، اظهار کرد: این فیلم هم اکنون آماده نمایش است و پروانه نمایش آن برای اکران گسترده صادر شده است.

وی افزود: هم اکنون در حال آماده سازی موارد تبلیغاتی هستیم و امیدواریم طی دو هفته آینده در سینماهای تعیین شده تهران و شهرستان ها اکران شود.

این تهیه کننده گفت: پس از اتمام اکران عمومی قصد داریم در شبکه نمایش خانگی و سیستم «وی او دی»نیز پخش کنیم و اگر صدا و سیما تمایل داشته باشد در تلویزیون نیز پخش می شود.

رجبی معمار درباره منحصر به فرد بودن«ترور سرچشمه» اظهار داشت: این فیلم از نظر فرم و محتوا مستندی بی نظیر،منحصر به فرد و ویژه است که درجریان فضای مستند نبوده است.

این تهیه کننده تصریح کرد: مستند «ترور سرچشمه» به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه کنندگی من و کارگردانی محمد حسین مهدویان است که مخاطب با صحنه هایی ویژه با صحبت های افراد نزدیک به شهید بهشتی و اسنادی که تا بحال منتشر نشده مواجه می شود.

لازم به ذکر است؛ مستند «ترور سرچشمه» درباره‌ واقعه هفت تیر ماه و به شهادت رسیدن جمعی از رهبران حزب جمهوری در سال ۱۳۶۰ است. این مستند به بررسی این واقعه‌ تاریخی که به شهادت آیت‌الله سیّدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش منجر شد، می‌پردازد.

انتهای پیام/

«ترور سرچشمه» چه زمانی اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ترور سرچشمه» مهدویان بزودی اکران می شود/روایتی متفاوت از نحوه شهادت شهید بهشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..