تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از سنسور ایزوسل پلاس با عملکرد بهتر در محیط‌های کم نور رونمایی کرد

سامسونگ نسل جدید سنسور دوربین خود را با نام ایزوسل پلاس رونمایی کرد. این سنسور عملکرد بهتری را در محیط‌های کم نور از خود نمایش می‌دهد.

سامسونگ روز گذشته نسل جدید سنسور دوربین خود را با نام ایزوسل پلاس رونمایی کرد. سنسور دوربین ایزوسل پلاس قادر است تا تصاویر شارپ‌تری را با جزئیات بالا حتی با وجود نور کم ثبت کند.

ایزوسل پلاس را باید نمونه‌ی آپدیت شده‌ای از سنسور ایزوسلی خواند که سامسونگ در سال ۲۰۱۳ میلادی رونمایی کرده و در سال‌های گذشته به بهینه‌سازی آن پرداخته است. کره‌ای‌ها سال گذشته سنسور دوربین خود را به اندازه‌ای کوچک کردند که بتوان از آن در گوشی‌های هوشمند با فرم‌فکتور باریک‌تر استفاده کرد. سامسونگ ابتدای سال جاری میلادی نیز سنسور ایزوسل اسلیم 3P9 را با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی رونمایی کرد. ایزوسل اسلیم به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان به راحتی آن‌را در گوشی‌های هوشمند مختلف مورد استفاده قرار داد. ایزوسل پلاس با داشتن تمام ویژگی‌های نسل‌های قبلی، قابلیت‌های جدیدتری را با نیز به همراه دارد.

فناوری مورد استفاده در سنسور‌های ایزوسل با ایجاد یک مانع فیزیکی بین پیکسل‌ها باعث می‌شود تا اختلاط رنگ بین پیکسل‌ها کاهش پیدا کرده و همچنین هر پیکسل بتواند بیشینه نور ممکن را جذب کند. فناوری مورد استفاده در سنسور‌های ایزوسل باعث می‌شود تا فرایند جذب نور بیشتر از سنسور‌های BSI‌ باشد. براساس اطلاعات ارائه شده، مانع ایجاد شده بین پیکسل‌ها در فناوری یک شبکه‌ی فلزی است که همین موضوع باعث می‌شود تا نور تابیده شده جذب شده یا بازتاب داده شود. در فناوری ایزوسل پلاس، فلز جای خود را به ماده‌ی جدیدی داده است که هرگونه تلف شدن نور تابیده شده را کاهش می‌دهد. این ماده‌ی جدید توسط فوجی‌فیلم توسعه یافته است.

استفاده از ماده‌ی جدید در ساخت شبکه‌ی جداکننده‌ی پیکسل‌ها از همدیگر باعث شده تا وضوح تصاویر به دلیل تفکیک بالای رنگ‌ها در هر پیکسل بسیار افزایش یابد. همچنین باید به افزایش ۱۵ درصدی حساسیت نوری ایزوسل پلاس نیز اشاره کرد. این سنسور قادر است تا در دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر از ۲۰ مگاپیکسل مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ هنزو برنامه‌ی مشخصی را برای استفاده از سنسور ایزوسل پلاس ارائه نکرده است، با این حال این سنسور در روزهای آینده و در MWC شانگهای به نمایش گذاشته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از سنسور ایزوسل پلاس با عملکرد بهتر در محیط‌های کم نور رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..