تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان رسمی دعوای ۷ ساله اپل و سامسونگ

به گزارش خبرآنلاین، پرونده حقوقی در شمال کالیفرنیا بسته شد و بدین ترتیب یکی از طولانی‌ترین دادگاه‌های نقض ثبت اختراع در آمریکا به ایستگاه پایانی خود رسید. {لینک}

در ماه می امسال هیئت‌منصفه پرداخت 539 میلیون دلار خسارت به اپل را تائید کرد و ازآنجایی‌که سامسونگ قبلاً 399 میلیون دلار آن را پرداخت کرده بود، لذا باید 140 میلیون دلار دیگر می‌داد.

جزییات پرداخت مابقی خسارت و نحوه مصالحه دو طرف اعلام‌نشده و در فایل‌های حقوقی در دادگاه شمالی کالیفرنیا نیز چیزی ثبت‌نشده است.

سال 2011 بود که اپل با طرح دعوا ادعا کرد کمپانی کره‌ای چندین ثبت اختراع را نقض کرده و از آیفون کپی‌برداری کرده و لذا باید 1.1 میلیارد دلار خسارت بپردازد.

سهام اپل امروز با 0.3 درصد رشد به 184.79 دلار در هر سهم رسید.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان رسمی دعوای ۷ ساله اپل و سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..