تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تمرین استقلال/ حضور مربی بدنساز و ادامه غیبت ستاره‌ها+ عکس

* تمرین با صحبت‌های کوتاه شفر با بازیکنان آغاز شد. زمانی که بازیکنان در وسط زمین بودند، فرشید باقری و سید حسین حسینی دیر به بازیکنان ملحق شدند سرمربی استقلال تذکر بدهد با دیر آمدن بازیکنان مجبور به دویدن دور زمین هستند. امروز نخستین تمرین رسمی باقری با استقلالی‌هاست.

* مانند روزهای گذشته، ملی‌پوشان به همراه وریا غفوری، سرور جپاروف و تیام غایبان تمرین بودند.

* بازیکنان ابتدا چند دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرده و سپس تحت نظر مربیان کار با توپ را انجام دادند. دروازه‌بان‌ها نیز در کنار اشکان نامداری به تمرینات اختصاصی پرداختند.

در جریان تمرین، میگوئیل کولی به شوخی مهدی رحمتی را از جایش بلند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تمرین استقلال/ حضور مربی بدنساز و ادامه غیبت ستاره‌ها+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..