تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل فجیع پسر بچه زنجانی / جسد این پسر سلاخی شده بود

ساعت24 -معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.

ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه شان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.
ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس Police برای پیدا کردن فرزندشان درخواست کمک کنند.
تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند.
یکی از بستگان ابوالفضل گفت: از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به عنوان مظنون دستگیر کردند تا اینکه پس از 5 روز یعنی عصر سه شنبه 5 تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن جسد تکه تکه شده ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی آباد زنجان قرار گرفتند.
وی افزود: ماموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه تکه شده پسر نوجوانی روبرو می شوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.
این مرد ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک بودنجنایت Crime حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس های ابوالفضل از این هویت این پسر جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند.
یکی از بستگان ابوالفضل به رکنا گفت: جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به عنوان مظنون دستگیر شده اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

منبع:رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل فجیع پسر بچه زنجانی / جسد این پسر سلاخی شده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..