تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو مجلس خبرگان رهبری: دولت با التهابات اقتصادی برخورد کند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ابوالقاسمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره نوسانات اخیر در بازار ارز و سکه و احتمال ورود مجلس‌خبرگان به این موضوع گفت: نمایندگان مجلس خبرگان در جایگاه یک  شخصیت حقیقی موظف‌اند از طریق تربیون‌هایی که در اختیار دارند، به موضوع گرانی‌های اخیر ورود کرده و تذکرات لازم را به دستگاه‌‌های اجرایی به ویژه دولت دهند.

بیشتر بخوانید

شاکری: دولت تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

نامه روسای 2 کمیسیون‌ مهم مجلس به روحانی؛ تیم اقتصادی دولت را تغییر دهید

وی افزود: انتظار به حقی که از دولت می‌رود این است که به صورت شفاف به مقابله با التهابات اقتصادی  ایجاد شده بپردازد و دغدغه معیشتی مردم را مرتفع کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سفر رئیس جمهور به مجموعه تفریحی توچال اظهار داشت: در شرایطی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنچه نرم کرده، هموطنان ما در استان خوزستان آب آشامیدنی مناسب ندارند و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی فعال در کشور در خطر ورشکستگی قرار دارند،‌ این اقدامات می‌تواند برای مردم ناراحت کننده باشد. بنابراین  توقع از رئیس‌جمهور این است که در انجام این گونه اقدامات کمی سنجیده‌تر عمل کند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی تصریح کرد: مسئولان ما باید طوری عمل کنند که این‌گونه به مردم القا نشود آنها هیچ اقدامی برای حل مشکلات مردم نمی‌کنند. توقع از دولتمردان این است که با مردم صادقانه صحبت کرده و آرامش روانی را به بازار اقتصادی برگردانند.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو مجلس خبرگان رهبری: دولت با التهابات اقتصادی برخورد کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..