تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جالب یک کسب‌ و کار در «قصه رسیدن» روایت می شود

ماجرای جالب یک کسب‌ و کار در «قصه رسیدن» روایت می شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه مستند «قصه رسیدن» به کارگردانی امیرحسین خلیل زاده این هفته به طراحی و تولید مبلمان و وسایل دکوراتیو می‌پردازد.

قسمت جدید این مستند که پنجشنبه ساعت 22 پخش می‌شود، روایت جالبی از زندگی و کسب‌ و کار علیرضا شاه‌حسینی ارائه می‌دهد، جوانی که در آستانه ازدواج، پولی برای خرید لوازم منزل نداشت و تصمیم گرفت مبلمان و وسایل خانه را خود بسازد، اتفاقی که به یک کسب‌ و کار جدید و تولید مبلمان و وسایل دکوری منجر شد.

امیرحسین خلیل زاده تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر پروژه بهار سیری، تصویربردار مهدی کریمی، صدابردار و صداگذار محمدرضا محب آل عبا و تدوینگر آبان منتظری اشاره کرد.

این مستند جمعه ساعت 12 از شبکه مستند سیما بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

«قصه رسیدن» از شبکه مستند پخش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جالب یک کسب‌ و کار در «قصه رسیدن» روایت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..