تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش نهایی حادثه برخورد قطار تبریز به سمنان تدوین شد

احمد علیرضا‌بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین گزارش نهایی حادثه برخورد قطار سمنان به تبریز خبر داد و گفت: این گزارش پس از امضای رئیس کمیسیون عمران برای قرائت در صحن علنی قوه مقننه، تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید

پایان اسفند؛ گزارش نهایی حادثه ریلی سمنان به هیئت‌رئیسه مجلس

وی با بیان اینکه رئیس مجلس به کمیسیون عمران ماموریت داده بود تا ابعاد گوناگون حادثه را به صورت کارشناسی بررسی کند، افزود: کارگروه ویژه کمیسیون عمران برای تدوین این گزارش از اطلاعات به دست آمده از بازدید‌های میدانی و گزارش‌های سایر دستگاه‌های ذیربط مانند شرکت راه آهن استفاده کرده‌ است.

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره جزئیات گزارش مذکور، اظهار کرد: در گزارش مذکور دلایل مختلف بروز حادثه و همچنین کسانی که در این حادثه قصور داشته‌اند، بیان شده است.

علیرضا‌ بیگی ادامه داد: مطالبه از دستگاه قضا برای صدور رای در مورد مسببین این حادثه، ارجاع پرونده به کمیسیون اصل نود برای  رسیدگی جدی‌تر از دیگر محور‌های این گزارش است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن انتقاد از مسئولان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از طرف مسئولان وزارت راه و شهرسازی فشار‌های زیادی وجود دارد تا متن این گزارش به نحوی تغییر کند که انگشت اتهام کمتر متوجه وزیر راه و مسئولان دولتی در تهران باشد. نظر آنها این است که اتهامات این حادثه به افرادی در حوزه سمنان، شاهرود و دامغان محدود شود.

به گزارش تسنیم، قطار مسافربری تبریز مشهد روز جمعه (5 آذر) در منطقه هفت‌خوان سمنان، دچار سانحه شد. این حادثه موجب جان باختن 45 تن از هموطنان‌ شد. در همین راستا گزارش اولیه کمیسیون عمران مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه 24 آذر پارلمان قرائت شد.

انتهای‌ پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش نهایی حادثه برخورد قطار تبریز به سمنان تدوین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..