تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!

ورزش سه: این بار جسارت و خروج های مانوئل نویر براش کارساز نبود و آلمان با جام جهانی خداحافظی کرد.

 توانایی های مانوئل نویر درون دروازه تنها مختص به واکنش های خیره کننده او نیست و او با عمل کردن در نقش سوئیپر و اضافه شدن به صف مدافعان در هنگام هجوم، سبک جدیدی از دروازه بانی را در سالهای اخیر پیاده کرده است.

اوج خلاقیت نویر جام جهانی 2014 بود که او بارها با خروج های خود مانع شکل گیری ضد حملات رقبا شد تا آلمان بتواند جلو و بسیار هجومی بازی کند.

اما امروز و در دیدار مقابل کره جنوبی، گل دوم این تیم روش اشتباه سنگربان باتجربه مانشافت و اضافه شدن او به خط حمله برای زدن گل تساوی رخ داد تا این بار نقطه قوت نویر و تفاوت او با دیگر سنگربانان به ضرر آلمان تمام شود.

نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!

نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!

نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!

نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقطه قوتی که پاشنه آشیل نویر شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..