تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نقشه ایلام کنونی + نقشه ایلام باستان

 دانلود نقشه ایلام کنونی + نقشه ایلام باستانبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ایران یکی از کشور هایی است که صنعت گردشگری در آن بسیار رونق یافته که این امر نقش مهمی در رشد و توسعه این کشور دارد. می توان گفت که ایران رتبه دهم را در بخش جاذبه های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم را در زمینه جاذبه های طبیعی دارا است اما همان طور که می دانید باید راهنمایی را برای گردشگرانی که به ایران و شهر های آن سفر می کنند آماده کرد و در اختیار آنها قرار داد تا از سفر خود لذت ببرند.

وقتی گردشگران به شهری از ایران سفر می کنند طبیعی است که با مسیر ها آشنا نیستند و در شناخت مسیر ها و راه های مورد نظر خود دچار مشکل می شوند. نه تنها گردشگران خارجی بلکه حتی افراد داخل کشور نیز وقتی بخواهند به شهری دیگر سفر کنند با این مشکل مواجه می شوند، می توان گفت حتی در داخل شهر های بزرگ مانند تهران و ...، ساکنان خود شهر نیز در شناخت مسیر های دیگر شهر این مشکل را دارند.

با نقشه شهر می توانید با خیال راحت به سفر بروید و بدون اتلاف وقت و هزینه از سفر لذت ببرید. هر شهری برای خود نقشه جداگانه ای دارد ولی ما می خواهیم روش های دانلود نقشه ایلام کنونی و نقشه ایلام باستان را ارائه دهیم، برای آشنایی با نقشه این شهر با ما همراه باشید.

  دانلود  نقشه ایلام از طریق سیستم اندروید

دانلود کردن نقشه ایلام برای گوشی موبایل کار آسانی است و به جهت سهولت در حمل گوشی، این روش دانلود نقشه ایلام طرفداران زیادی دارد. برای سیستم جاوا و اندروید نرم افزار های زیادی طراحی شده اند که به صورت آنلاین و یا آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نرم افزار هایی که برای اندروید طراحی شده است، نرم افزار maverick است یعنی برای دسترسی به این نقشه حتما باید این نرم افزار را دانلود کنید. پس از این که این نرم افزار را دانلود کردید می توانید به صورت آفلاین به نقشه دسترسی پیدا کنید.  با نصب این نرم افزار به خیابان های اصلی و فرعی ایلام می توانید دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار دیگری که به این منظور طراحی شده است نرم افزارmapfacto rGPS navigation است، که البته این نرم افزار نیز به صورت آفلاین کار می کند و کار شما را راحت کرده است، یعنی بدون نیاز به اینترنت می توانید به نقشه ایلام دسترسی پیدا کنید.با نصب این نرم افزار می توانید به اطلاعات دیگری نیز دست یابید از جمله این اطلاعات موارد زیر می باشند:

دارای حالت شب و روز است. روی نقشه می توانید علامت گذاری کنید. مسیر یابی خودرو، اتوبوس و ... را با جزئیات در اختیار شما قرار می دهد. عبور و مرور در خیابان های مورد نظر خود را می توانید به صورت زنده مشاهده کنید. یکی از بهترین مزیت های این نرم افزار نیز این گزینه است. نقشه را می توانید به صورت دو بعدی و سه بعدی مشاهده کنید. در شهر مسیر های زیادی برای رسیدن به مقصد مورد نظر وجود دارد، اما با این نرم افزار می توانید آسان ترین و سریع ترین راه را انتخاب کنید. در تمامی مسیر های شهر، محدودیت سرعت و دوربین های کنترل سرعت را در اختیار قرار می دهند تا مسافران و توریست هایی که با قوانین شهر آشنا نیستند رعایت کنند. امکاناتی برای شخصی سازی نیز وجود دارد. نقشه ایلام باستان 

دانلود نقشه ایلام کنونی + نقشه ایلام باستان

نگاهی گذرا به تاریخچه شهر ایلام

ایلام یکی از شهر های ایران است که در غرب ایران قرار دارد و در مرکز استان ایلام است. ایلام از سومین شهر های بزرگ کرد نشین است که جمعیت زیادی نیز دارد. هنگام سفر به ایلام توجه داشته باشید که این شهر دارای خط مترو نیست و فقط با اتوبوس یا وسیله شخصی و تاکسی می توانید داخل شهر برگردید. جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارند که سبب جذب توریست ومسافر می شود. از جمله این مکان ها می توان به موزه شهدا، موزه تاریخ طبیعی و ... اشاره کرد. همچنین قلعه والی و کاخ فلاحتی نیز از جمله   مکان های توریستی و زیبا هستند.

پس اگر خواستید به ایلام سفر کنید بدون هیچ نگرانی از شناخت مسیر ها، نقشه ایلام را به دست داشته باشید و با خیال آسوده به سفر بروید و در شهر بگردید. موردی که در شهر ایلام سبب جذب بیشتر مسافر می شود تلفیق بنا های تاریخی با طبیعت است پس حتما توصیه می کنیم از این شهر تاریخی دیدن کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نقشه ایلام کنونی + نقشه ایلام باستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..