تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات بدن بعد از سقط، علت را می‌دانید؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من حدود پنج ماهه پیش باردار شدم که تو هفته چهارم سقط شد بعد از سقط با اینکه واقعا ناراحتی ای نداشتم تیک بینی گرفتم و بینیم به طور عجیب تکون میخورد بعد خارش شدید کف دست ها شروع شد که هنوز هم باهامه بعد از اینا هم طبع بدنم به کلی عوض شده که واقعا داره اذیتم میکنه و کوچکترین چیز گرمی ای نمیتونم بخورم بماند که پریودی منظمی که قبلش هم داشتم از دست دادم کسی میتونه کمکم کنه عادیه آیا

 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز برای تغییرات پریود، نیاز به مراجعه به متخصص زنان و بررسی  هست. تغییرات هورمونی بعد از هر بارداری رخ می دهد اما به تدریج رفع می شود.بعد از سقط سریعتر شرایط به حالت عادی برمی گردد. در مورد تیک و خارش، تغییراتی که شما ذکر می کنید به نظر بیشتر زمینه عصبی دارد.و مراجعه به متخصص روانپزشک لازم است. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات بدن بعد از سقط، علت را می‌دانید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..