تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف قرص بروموکریپتین، چگونه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من آزمایش پرولاکتین دادم 46 بوده در حالی که نرمالش تا 25 هست . رفتم دکتر قرص بورموکریپتین تجویز کردن سه تا بسته و هر 12 ساعت یک چهارم قرص باید بخورم. سوالم اینه که چند روز بعد از قطع قرص بورموکریپتین باید پریود باشم یا نباشم باید برم آزمایش مجدد بدم ؟ 

 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز اطلاعات بیشتری لازم داریم تا بدانیم که چرا دارو شروع شده.؟در مورد پرولاکتین حتما بعد از یکبار بالا بودن آزمایش، باید بار دیگر با رعایت دقیق شرایط آزمایش، آزمایش تکرار شود و اگر باز هم بالا بود علایم بیمار مهم هست. اگر پریودهای منظم دارید و ترشح شیر از پستان ندارید نیاز به دارو نیست. و  اگر به درستی دارو شروع شده است، طول درمان و زمان قطع دارو بسته به شرایط شما و نظر پزشک دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف قرص بروموکریپتین، چگونه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..