تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند

گروه فعالیت های قرآنی- مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که 81 نفر از قرآنیان استان در سال های گذشته از خدمات بیمه فعالان قرآنی بهره مند شدند افزود: سایر فعالان قرآنی واجد شرایط نیز بیمه می شوند.

فعالان قرآنی از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند

حیدر قلی صدقی مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت(ع) استان درگفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: ﺳﯿﺎﺳت‌ گذاری و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی ﺑﺮای ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﻌﯿﺸﺖ و ﺣﻤﺎیتﻫﺎی ﻣﺎدی و ﻣﻌﻨﻮی از ﻓﻌﺎﻻن ﻋﺮﺻﻪ‌ﻫﺎی ﻗﺮآﻧﯽ ‌، ﻫﻤﻮاره ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ دغدغه های این اتحادیه بوده است.
وی ادامه داد: ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻈﻮر اتحادیه موسسات قرآن و عترت(ع) استان پیگیر وضعیت بیمه فعالان قرآنی استان بوده است و ﺑﺎ اﻧﺠﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی‌ﻫﺎی ﻻزم ﺟﻬﺖ ﺗﺤﻘﻖ اﯾﻦ اﻣﺮ، با همکاری معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی اﻗﺪام ﺑﻪ ﭘﻮﺷﺶ ﻓﻌﺎﻻن ﻋﺮﺻﻪ ﻗﺮآﻧﯽ ﮐﺸﻮر ﺗﺤﺖ ﺑﯿﻤﻪ‌ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺄﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻧﻤﻮده است، فلذا ﺗﻤﺎﻣﯽ اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺎﺋﺰ ﺷﺮاﯾﻂ ﻻزم و ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﻣﻔﺎد ﻣﻨﺪرج در آئینﻧﺎﻣﻪ بیمه فعالان قرآنی ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ اﯾﻦ ﺑﯿﻤﻪ ﻗﺮار ﮔﯿﺮﻧﺪ.
صدقی منظور از ﻓﻌﺎلان ﻗﺮآﻧﯽ را ﮐﻠﯿﻪ اﺷﺨﺎص ﺣﻘﯿﻘﯽ دانست ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ ﻣﻮﺿﻮع ﻗﺮآن و ﻋﺘﺮت در ﺳﻪ ﺑﺨﺶ اﺻﻠﯽ ﻣﻮرد اﺷﺎره در آﺋﯿﻦ‌ﻧﺎﻣﻪ (ﺗﺒﻠﯿﻎ و ﺗﺮوﯾﺞ ﻗﺮآن و ﻋﺘﺮت - آﻣﻮزش و ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی ﻗﺮآﻧﯽ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ‌ﻫﺎی ﻫﻨﺮی ﻗﺮآﻧﯽ) فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به این که 81 نفر از قرآنیان استان در سال های گذشته از خدمات بیمه فعالان قرآنی بهره مند شدند افزود: امسال نیز کسانی که در زمینه قرآنی فعالیت دارند جهت بهرمندی از این مزایا شناسایی و معرفی می شوند.
مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان یکی از شروط اصلی استفاده از این بیمه را فعالیت مستمر در بخش مربوطه با شرایط مندرج در آئین‌نامه عنوان کرد که احراز صلاحیت آن به عهده دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی به موقع ،کسانی که در زمینه قرآنی فعالیت دارند بتوانند جهت بهرمندی از این مزایا شناسایی و معرفی شوند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..