تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کاهو پلو غذای ایرانی با روشی جدید

یکی از غذاهای خوشمزه محلی ایرانی کاهو پلو است که از گوشت مرغ و گیاه تشکیل شده است و طعمی بی نظیر دارد.

دستور پخت گیاهی کاهو پلو

این غذای خوشمزه محلی به دلیل ترکیب مرغ و کاهو طعمی بی نظیر دارد و از خوردن آن لذت می برید.

 مواد مورد نیاز برای درست کردن کاهو پلو برنج آبکش شده از قبل چهار پیمانه تکه های مرغ به تعداد نفرات گوجه فرنگی چهار قاچ شده دو عدد کاهو خرد شده یک کیلوگرم روغن نصف پیمانه زعفران آب کرده به میزان لازم

طرز تهیه کاهو پلو غذای ایرانی با روشی جدید

روش پخت کاهو پلو

در یک قابلمه نچسب مقداری روغن بریزید و تکه های مرغ را در آن بچینید و بین آنها گوجه فرنگی خرد شده قرار دهید.کمی برن روی مرغ ها بریزید و مقداری زعفران زده و کاهو روی ان بگذارید و به همین ترتیب لایه لایه مواد را قرار دهید تا تمام شود. باقی زعفران را روی برنج بریزید و برنج را به مدت 45 دقیقه بگذارید تا دم بکشد. در آخر مقداری روغن روی برنج بریزید. بعد از اینکه برنج کامل پخت آن را در ظرفب برمیگردانیم و دور ان را با کاهو، اسفناج و یا کرفس تزیین می کنیم. امیدوارین از طعم این غذای ایرانی لذت ببرید.

نکات تکمیلی در مورد کاهو پلو

این غذا جزو پلو و چلو می باشد. زمان آماده سازی آن 15 دقیقه و زمان پخت ان حدود یک ساعت و ده دقیقه است. این غذای خوشمزه را می توانید در وعده نهار و شام استفاده کنید. در ماه رمضان در وعده سحری و افطار نیز می توانید آن را مصرف کنید. دستور تهیه این غذا برای 4 نفر می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کاهو پلو غذای ایرانی با روشی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..