تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش ماکیاژ یا گریم حرفه ای صورت + عکس

تکنیک ماکیاژ یکی از روش های حرفه ای آرایش است که می توانید آن را با روش های مختلف انجام دهید.

آموزش ماکیاژ صورت

زیباسازی و مناسب سازی پوصت صورت با مواد رنگ کننده را ماکیاژ یا گریم می گویند. با روش ماکیاز می توانید لکه های پوست، کک و مک، جای زخم و جوش را مخفی کنید همچنین می توانید فرم بینی را تا حدی تغییر دهید و چشم ها را زیباتر کنید.

در این تکنیک باید سعی کنید رژ لب، کرم پودر، رنگ ها با فرم صورت، رنگ پوست و سن هماهنگ باشند و گریم کاملا طبیعی به نظر برسد.

روش ماکیاژ یا گریم حرفه ای صورت + عکسآموزش گریم یا ماکیاژ

– برای شروع ماکیاژ باید پوست را خوب تمیز کنید و در اولین مرحله با کرم پوست را یپوشانید. کرم مخصوص پوست خود را انتخاب کنید بدین معنا که اگر پوست شما خشک است، کرم چرب انتخاب کنید. کرمی که برای ماکیاژ انتخاب می کنید باید کمی تیره تر از رنگ پوست شما باشد.

– دور لب خط لب بکشید و توجه داشته باشید که باید با رنگ رژ لب شما هماهنگ باشد سپس با رژ لب روی لب ها را رنگ کنید.

– ابروهایتان را شانه کنید و با مداد مخصوص ابرو به آن فرم بدهید.

– در تکنیک ماکیاژ با مداد یا قلم چشم خط چشم میکشیم.

– مژه ها را با مرکب مژه زیباسازی کنید.

– در آخر هم به تمام صورت پنکیک بزنید.

برای اینکه چشم هایی زیبا داشته باشید باید تعادل را حفط کنید. آرایش چشم ها باید با فرم و رنگ چشم ها هماهنگ باشد. هر چشمی رنگ و فرم خود را دارد و آرایش خاص خود را نیز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش ماکیاژ یا گریم حرفه ای صورت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..