تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده هایی ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و تغییر دادن در آن با کمترین هزینه باید روش های توصیه شده از سوی دکوراتورهای حرفه ای را که هم ساده هستند و هم تاثیرگذار را انجام دهیم.

راه کارهایی برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون با هزینه کم

بعضی ها عقیده دارند که چیدمان منزل به سبکی نو و زیبا نیاز به هزینه زیادی دارد. اما این باور درست نیست و روش های زیادی برای به روز کردن سبک دکوراسیون منزل وجود دارد و می تونید با روش های خاص تغییر دکوراسیون کم هزینه را انجام دهید.

ایده ها ارزان برای تغییر دکوراسیون و چیدمان

1. تغییر کاربری وسایل : شاید از جالباسی قدیمی که مادر شما در سال های دور به شما داده است خسته شده اید. اما می توانید این وسایل کهنه را به وسایل جدید و زیبا تبدیل کنید. می توانید مبل های کهنه را با رومبلی جدید به روز و نو کنید و وسایل چوبی را با رنگ های مختلف رنگ کنید.

ایده هایی ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

2. طراحی دوباره وسایل تزئینی : خیلی راحت و با جابجایی وسایل اطراف از جایی به جای دیگر خیلی خوب فضاسازی کنید. نقاط مهم مثل:شومینه، تکیه گاه و پنجره های بزرگ برای چیدمان را دوباره شناسایی کنید.

3. طراحی دیوار اتاق :فیلم نقاشی دیوار یکی از ارزانترین راه های طراحی دکوراسیون گهای که توجه بیشتر را به خود جلب می کند را برای طراحی دکور منزل استفاده کنید.

4. خرید از ارزان فروشی ها :برای اینکه خانه شیکی داشته باشید نیازی نیست وسایل برند خریداری کنید،با خرید از خرده فروشی ها هم می توانید منزل زیبا داشته باشید.

5. نصب جدید کابینت و دسته ی کابینت : پول کافی برای نصب کابینت جدید در آشپزخانه را ندارید؟ می توانید از نصب چفت و بست جدید استفاده کنید چون هزینه ی کمتری دارد و همچنین می توانید لوله کشی منزل ، چفت و بست چراغ ها، درو… یک نوع فلز را بکار بگیرید.

ایده هایی ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

6. استفاده از مهارتهای خود :با کارکردن خود در منزل، پول زیادی را می توانید پس انداز کنید و اگر فرد با مهارتی نیستید می توانید از افراد ماهر پرس و جو کنید البته کارگاه های طراحی منزل هم وجود دارد.

7. نمایش تابلو های خانوادگی :به جای استفاده از میز برای چیدن عکس، مدال و لوح تقدیر از دیواری با رنگ متفاوت برای چسباندن عکس ها استفاده کنید.

8. نصب لمینت به جای چوب به عنوان کف پوش: امروزه ساخت لمینت ها بسیار در مقایسه با چوب با قیمت مناسب و بسیار طبیعی بنظر می آیند.

ایده هایی ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

9. بروز کردن چراغ ها : لامپ ها و سایر چراغ ها بخشی از اتاق را تشکیل می دهند و با تعویض یک لامپ و ست آن با سایر وسایل زیبایی بیشتری را ایجاد می کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده هایی ساده و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..