تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی برداشت ۱۲۰ هزار تن گندم از مزارع دیواندره

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جعفر توان در جلسه کارگروه تنظیم بازار خرید گندم شهرستان دیواندره با تاکید بر تسهیل روند خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها امسال بیش از ۱۲۰ هزار تن گندم از مزارع شهرستان دیواندره برداشت می‌شود که ۳۰ درصد آن در دهستان قراطوره بخش مرکزی تولید می‌شود.
توان از احداث دو سیلو در شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ۱۲ مرکز خرید در زمان برداشت گندم در شهرستان فعالیت می‌کنند که شامل؛ سیلوی ۶۰ هزار تنی با چهار کندو و ده مرکز خرید تعاونی روستایی است.
وی با درخواست از کشاورزان جهت مراجعه به جهادکشاورزی و ثبت نام در سامانه پهنه‌بندی، گفت: شرط خرید تضمینی گندم ثبت نام در سامانه پهنه بندی است و به منظور محدود کردن واسطه ها، خرید تضمینی گندم فقط از کشاورزانی انجام می‌شود که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.
فرماندار دیواندره در مورد پرداخت پول گندم کشاورزان، عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی دولت پول گندم‌کاران در دو قسط بطوریکه قسط اول زمان تحویل گندم و ثبت در سامانه و ارائه چک لیست پرداخت می‌شود.
توان عنوان کرد: جهاد کشاورزی به منظور کاهش ریزش محصول گندم، معاینه فنی و بهداشت کمباین‌ها را با جدیت نظارت و کنترل کنند تا از هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری شود.
وی در پایان بر اینترنت پر سرعت، بکارگیری مسئولین آزمایشگاه کارآزموده و آموزش اپراتور‌های مراکز خرید به منظور رعایت دستوالعمل‌های خرید تضمینی گندم سال ۹۷ تاکید کرد.
انتهای پیام/م

فعالیت ۱۲ مرکز خرید گندم در شهرستان دیواندره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی برداشت ۱۲۰ هزار تن گندم از مزارع دیواندره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..