تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز «طرح تابستانی نشاط معنوی» از ۱۶ تیرماه در اماکن متبرکه / برگزاری طرح در ۱۵۰۰ امامزاده

آغاز «طرح تابستانی نشاط معنوی» از 16 تیرماه در اماکن متبرکه / برگزاری طرح در 1500 امامزادهبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف درباره اجرای طرح نشاط معنوی در جوار امامزادگان در ایام تابستان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی، تابستان 97 در یک هزار و 553 بقعه متبرکه و امامزاده از 16 تیرماه تا 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است، تاکید کرد: اگر اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان به‌درستی مدیریت نشود، آسیبهای اجتماعی در جامعه روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

معاون سازمان اوقاف تصریح کرد: این طرح از هفت سال پیش برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد فضای معنوی و آموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا شده تا بتوانیم به آن چشم‌اندازی که برای قطب فرهنگی  بقاع متبرکه طراحی کردیم، دست یابیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی با اشاره به اینکه سال گذشته 120 هزار نفر در این طرح شرکت کردند، گفت: مخاطبان طرح نشاط معنوی، دختران و پسران 7 تا 18 سال هستند و تمامی برنامه‌ها به تفکیک جنسیت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی به دو شیوه اجرا می‌شود، افزود: در روش نخست ادارات اوقاف شهرستان در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اقدام به برنامه‌ریزی، تبلیغات، ثبت‌نام و اجرای برنامه‌های این طرح خواهند کرد و در روش دوم گروه‌های دانش‌آموزی در قالب اردوهای یک روزه زیارتی تفریحی به بقاع متبرکه دارای ظرفیت آمده و از خدمات معنوی و فضای پیرامونی این اماکن مقدس استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه 1500 مُبلغ اعزامی و بومی در این طرح فعالیت دارند، یادآور شد: از ظرفیت 600 نفر از مُبلغان اعزامی هم استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی حفظ آیات قرآن به‌صورت ترتیبی و موضوعی را یکی از محتواهای آموزشی طرح نشاط معنوی عنوان کرد و گفت: محتوای آموزشی مُبلغان در سه جلد ویژه طرح نشاط معنوی تهیه و در اختیارشان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها می‌توانند در طرح نشاط معنوی از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآنی به‌عنوان مربی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برگزاری «طرح تابستانی نشاط معنوی» در 1500 امامزاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز «طرح تابستانی نشاط معنوی» از ۱۶ تیرماه در اماکن متبرکه / برگزاری طرح در ۱۵۰۰ امامزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..