تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر حرکت بیرانوند بر روحیه بازیکنان از زبان طارمی

مهدی طارمی گفت: زمانی که بیرانوند پنالتی را گرفت نیرویی در بدن ما ترزیق شد و همه تیم انرژی گرفتیم و فقط به دنبال این بودیم که دوباره با کسب نتیجه گیری دل مردم را شاد کنیم اما هر چه تلاش کردیم زورمان نرسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال درباره خوشحالی مردم بابت درخشش تیم ملی در جام جهانی روسیه اظهار کرد: شاید مردم به علت صعود نکردن تیم ملی به مرحله بعد خوشحال نباشند اما از عملکرد تیم ملی رضایت دارند و اگر به مرحله بعدی جام جهانی راه می یافتیم مردم شادی بیشتری می کردند.

او ادامه داد: از اینکه مردم ایران از عملکرد تیم ملی راضی هستند باعث خوشحالی ماست چرا که هم وغم ما این است تا با بازی های خوب خود مردم ایران را شاد کنیم.

طارمی درباره بدشانسی تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: خیلی بدشانس بودیم و امیدوارم با قهرمانی در جام ملتهای آسیا جبران کنیم و مردم شانس اندک ما در جام جهانی روسیه را فراموش کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال درباره اینکه حمایت مردم در روحیه ملی پوشان تاثیر گذار بود یا نه! اظهار کرد: صددرصد در روحیه ما تاثیر گذار بود و قبل از بازی فیلم تشویق مردم را می دیدیم و این موضوع باعث می شد با انگیزه 2 چندان برابر حریفان خود ظاهر شویم و به خاطر شاد کردن دل آنها بازی می کردیم. من در بازی با پرتغال تا قبل از گرفتن پنالتی از سوی بیرانوند دیگر جان نداشتم و انرژی ام تمام شده بود. زمانی که بیرانوند پنالتی را گرفت نیرویی در بدن ما ترزیق شد و همه تیم انرژی گرفتیم و فقط به دنبال این بودیم که دوباره با کسب نتیجه گیری دل مردم را شاد کنیم اما هر چه تلاش کردیم زورمان نرسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر حرکت بیرانوند بر روحیه بازیکنان از زبان طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..