تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کمیته‌ای برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در مجلس + اعضا

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه ظهر امروز (سه‌شنبه 6‌تیر) هیئت رئیسه، اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد کمیته‌ای به منظور تدوین طرح دو فوریتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی که کشور با آن روبه رو است تشکیل شود.

وی افزود: احمد امیرآبادی فراهانی و اسد‌الله‌عباسی از هیئت رئیسه، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، غلامرضا تاجگردون و محمد‌حسین حسین‌زاده بحرینی از کمیسیون‌ برنامه، بودجه و محاسبات اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه و نمایندگانی از دولت هم در جلسات این کمیته حضور یابند، تصریح کرد: مقرر شده تا مدت این طرح تا روز جمعه تدوین شود.

نعمتی تصریح کرد: در صورتی که طرح تا روز جمعه تدوین شود، طرح مذکور در روز (یکشنبه 10 تیر) در جلسه علنی پارلمان  اعلام وصول می‌شود  تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کمیته‌ای برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در مجلس + اعضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..