تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به کمک نوروفیدبک بدون استفاده از دارو افسردگی را درمان کنید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نـوروفیدبـک بـا استفـاده از ابـزارهای الکتـرونیک پیشرفته و کـامپیوتر به مـا کمک می کند تـا از آن چه در مغز ما در حـال رخ دادن است آگـاه شویم و به ما یـاد می دهد امواج مـغزی خود را در بهترین حالت تنظیم کنیم تا بهترین عملکـرد را داشته باشیم.در واقـع نـوروفیدبک شمـا را قـادر به دیدن دنیـای درون مـغزتان می کند. با استفاده از روش نوروفیدبک، پس از مدتی میتوانید داروهای خود را کاهش داده و یا حتی قطع کنید .

یک روش جدید برای درمان اضطراب و افسردگی

روش کار چگونه است ؟

در این روش ابتدا کلاهی که مجهز به یک یا چندین سنسور است روی سر شخص قرار میگیرد و فرد با استفـاده از این سنسـورها می‌تواند عملکرد مغز خود را ببیند. با استفاده از این روش می‌توانید تمرکز را افزایش داده، اضطراب را کنترل و حتی آرامش را جایگزین آن کرد.

چه بیماری هایی با نوروفیدبک بهبود می یابند؟

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی ،اعتیاد ،کنترل میگرن و دردهای مزمن،پرخاشگری،اختلالات خواب و کاهش وسواس بسیار موثر است.نـوروفیدبک الگـوهای مغزی نـاسالم مـربوط به افسردگی را بـازنویسـی می کـند، و آن را ابـزاری قدرتمند برای درمان می کند.

نوروفیدبک به کسانی که از افسردگی رنج می برند، راهی را برای خروج از زندان ذهن خود نشان می دهد. اغـلب افراد پـس از چند جلسه کاملا بهبود می یابند.ثابت شده است که نوروفیدبک به کـاهش اضطـراب در طولانـی مدت کمـک می کنـد و به افـراد اجازه می دهد که دارو را ترک کنند. مغز یاد می گیرد تا اضطراب را کاهش دهد و آرام تر باقی بماند، به علاوه به داروهای کمتری برای کنترل اضطرابش نیاز پیدا میکند.

یک روش جدید برای درمان اضطراب و افسردگی

علاوه بر این به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه به استرس خود پـاسخ دهید تا اضطراب به حداقل برسد.با آموزش کافی، مغز شما یاد می گیرد تا سالم تر رفتار کند و الگو های سالم را به تنهایی بسازد. در واقع نوروفیدبک مانند یک ورزش برای مغز است تا سالم تر رفتار کند.

هر کسـی که تـا به حـال یک میگرن را تجربـه کرده باشد می داند که چقدر دردناک است. دردهای میگرن مداوم هستند، سردردهــایی مـکرر که با چندین علائـم شـدید دیـگر هـمراه می شوند که باعـث می شود افراد مبتلا نتوانند کارهای روزانه خـود را انجـام دهـند.

درمـان نوروفیدبـک مـی توانـد به اخـتلالات در سیستـم عـصبی مـرکزی کمک کند و با ثبات تحریک پذیری پوسته مغزی بسیار موثـر باشد و همین امر باعث کاهش سردردها، حساسیت کمتـر و بـهبود علائم دیگر مرتبط با میگرن می شود.

منبع:بهداشت نیوز

انتهای پیام/

درمـان نوروفیدبـک چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به کمک نوروفیدبک بدون استفاده از دارو افسردگی را درمان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..