تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره ترمیم کابینه

به گزارش شما نیوز ، کاوه تقوی، کارشناس اقتصادی در یادداشتی لزوم و نحوه تغییر در تیم اقتصادی دولت را مورد اشاره قراره داده است که متن کامل آن از نظرتان می گذرد:

۱- رئیس دفتر رییس جمهور از ترمیم کابینه خبر داده اند و علت آن را تغییر شرایط اظهار داشته اند. این یک خبر خوب است و باید برای این شجاعت و موقع شناسی به دولت محترم آفرین گفت.

۲- از طرف دیگر باید توجه داشت که اساسا هسته مرکزی همه ابرچالش های موجود از جنس مالیه دولت است و این ترمیم لابد باید شامل آقایان سیف، نوبخت و نهاوندیان باشد و مثلا تغییر جناب کرباسیان به تنهایی اگر چه مفید است ولی بهبودی نخواهد ساخت. از محاسن این تغییرات لازم ان است که نیازی به رای مجلس ندارند و رییس جمهور بزرگوار می توانند این سه نفر را عزل نموده جایگزین واقعی به جای آن ها منصوب نمایند. تغییراتی که همزمان سریع و معطوف به هدف باشد.

۳- پیش از انتخابات با سردبیر محترم یکی از روزنامه‌ها  - که نقش مهمی در توفیق مجدد رییس جمهور برای انتخاب و خدمت رسانی  مجدد داشت- همکلام شدیم. ایشان بهترین گزینه ممکن را یک دکتر روحانی اصلاح شده می دانست. از ایشان پرسیدم منظورتان از روحانی اصلاح شده چیست؟ ایشان پاسخ داد مثلا روحانی بدون نوبخت و سیف. من اجازه خواستم و گفتم:« نظرتان درباره حذف آقای شریعتمداری و بانک چیست؟» گفتند:« اگر بشود که عالی است!» خندیدم که:« یعنی شما می خواهید آقای روحانی در دور جدید تمام اعضای حزب متبوع خود( حزب اعتدال و توسعه) را کنار بگذارد ؟ در واقع شما خواستار باقی ماندن اسم حسن روحانی و تغییر همه مغز افزار او هستید!!!»

۴- اکنون آقای رییس جمهور برای نجات کشور باید از اعضای حزب خود بگذرند و ملاک انتخاب افراد اقتصادی دولت را از وابستگی حزبی به دانش اقتصادی و توان اجرایی تغییر دهند. در واقع اگر این تغییرات بنا باشد صرفا شامل موارد کم اهمیت تر شود نتیجه بدست نخواهد آمد و حتی فرصت تغییر هم از دست خواهد رفت. اگر خدای ناکرده منظور از ترمیم مثلا جابجایی صندلی ها آن هم  مقید به حفظ رفاقت های دیرین باشد، نه تنها فرصت از کف خواهد رفت بلکه سرمایه اجتماعی رییس جمهور محترم کاهش خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره ترمیم کابینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..