تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی به رکورد مارادونا و باتیستوتا رسید

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی با گلی که شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل نیجریه زد و به پیروزی 2 بر یک آرژانتین برای صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی کمک کرد، نه تنها طلسم 660 دقیقه‌ای ناکامی‌اش برای گلزنی در جام جهانی را شکست بلکه یک رکورد دیگر هم به ثبت رساند: برابر شدن با دیه‌گو مارادونا و گابریل باتیستوتا و تبدیل شدن به سومین بازیکن تاریخ آلبی‌سلسته که در سه دوره مختلف جام جهانی گل می‌زند.

مسی در جام‌های جهانی 2006، 2014 . 2018 گلزنی کرده است، باتیستوتا در جام‌های جهانی 1994، 1998 و 2002 و دیه‌گو مارادونا در سال‌های 1982ف 1986 و 1994.

مسی همچنین با گلی که به نیجریه زد تعداد گل‌هایش با پیراهن آرژانتین در جام جهانی را به 6 گل افزایش داد و از این حیث با ماریو کمپس برابر شد. در حال حاضر گی‌یرمو استابیله و دیه‌گو مارادونا هر کدام با 8 گل در جام جهانی بالاتر از مسی قرار دارند اما بهترین گلزن تاریخ آلبی‌سلسته در جام جهانی کسی نیست جز باتیستوتا که در جام جهانی 1994 آمریکا 4 گل، در جام جهانی 1998 فرانسه 5 گل و در جام جهانی 2002 کره - ژاپن یک گل (مجموعاً 10) به ثمر رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی به رکورد مارادونا و باتیستوتا رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..