تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوینده رادیو بار دیگر مجری یک برنامه تلویزیونی شد

گوینده رادیو بار دیگر مجری یک برنامه تلویزیونی شدافشین حسین خانی تهیه کننده برنامه های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراحل ساخت و پخش برنامه جدید خود گفت: با توجه به جلسات متعددی که برگزار کردیم، برنامه ای جدید در زیر گروه فرهنگی، تاریخ و  هنر شبکه یک در دست تولید است که هم اکنون مراحل پیش تولید آن را سپری می‌کنیم. هنوز برای طراحی دکور و ریز جزئیات این برنامه به شاکله‌ اصلی نرسیده‌ایم، البته این برنامه پس از نهایی شدن این امور، به زودی روی آنتن می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه عنوان این برنامه هنوز مشخص نشده است، در خصوص اجرا و محوریت این برنامه بیان کرد: این برنامه ترکیبی است که با محوریت آسیب شناسی اجتماعی به موضوعات فرهنگی، هنری و تاریخی می‌پردازد و سه روز در هفته پخش می شود.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ماه و ماهی» ادامه داد: این برنامه جدای از بخش های مختلفی که دارد، گفتگو محور است و در راستای تعامل با مخاطب با ضبط گزارش های میدانی با مردم ارتباط می گیرد.

حسین خانی افزود: این برنامه سه روز در هفته به مدت یک ساعت در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه، از ساعت 9:30 تا 10:30 روی آنتن می رود و یک شب در هفته، دوشنبه ها به مدت 80 دقیقه، ساعت 23 از شبکه یک پخش می شود.

گفتنی است؛ افشین حسین خانی تهیه کننده برنامه های تلویزیونی، پس از پشت سر گذاشتن تولید برنامه ماه مبارک رمضان «ماه و ماهی»، این‌بار با اجرای سیاوش عقدایی برنامه ای جدید را در جدول پخش تابستانه شبکه یک سیما جای داده‌ است.

انتهای پیام/

جزئیات ساخت برنامه جدید تابستانه شبکه یک سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوینده رادیو بار دیگر مجری یک برنامه تلویزیونی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..