تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دختر گمشده» همچنان روی میز تدوین است

«دختر گمشده» همچنان روی میز تدوین استاحمد کاوری کارگردان مجموعه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند تولید سریال تلویزیونی «دختر گمشده» گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اواخر اسفند ماه (شب عید) به پایان رسید، و هم اکنون در مرحله مونتاژ و تدوین قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این مجموعه با مشارکت موسسه ناجی هنر، در رده فیلم های ژانر درام اجتماعی قرار دارد و در سیما فیلم تولید شده است.

تهیه کننده تله فیلم «بوسه برخاک» درخصوص زمان پخش سریال «دختر گمشده» از شبکه‌های سیما افزود: این مجموعه در 6 قسمت تولید شده و البته زمان خاصی برای پخش «دختر گمشده» در نظر گرفته نشده‌است.

کاوری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه و حساسیتی که سر تدوین می گذارم، مرحله مونتاژ همچنان ادامه دارد و هنوز به مراحل صداگذاری، آهنگسازی و ساخت موسیقی نرسیده‌ایم.

لازم به ذکر است؛ این مینی سریال درباره یک خانواده پلیس و ماجرای دختری است که گم می‌شود و خانواده‌ای که محور اصلی داستان است پرونده این دختر و دیگر دختران گمشده را دنبال می‌کنند.

کورش تهامی، ماه چهره خلیلی، هومن حاج عبداللهی، هدایت هاشمی، شهرزاد کمالزاده، انوش معظمی، آوا کاوری، کامبیز دارابی، کرامت رودساز، مختار سائقی، حسین زارعی، آرش خیری، نیما صفری، علی آهنج از جمله بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ساخت سریال «دختر گمشده»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دختر گمشده» همچنان روی میز تدوین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..