تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعیدی: آیا تیم اقتصادی دولت تازگی به بازار خرید مراجعه کرده‌اند؟

نماینده مردم مبارکه با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص پیش فروش سکه، گفت: منافع پیش فروش سکه به جیب عده‌ای می‌رود و توپ را به زمین مجلس می‌اندازند.

به گزارش شما نیوز ، زهرا سعیدی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس،‌ گفت: ‌مردم ما مردم پیچیده‌ای نیستند، امت محمد بهترین امت‌ها هستند. آقای رییس‌جمهور آیا تیم اقتصادی شما تازگی به بازار مراجعه کرده‌اند و خریدی انجام داده‌اند؟ دو ساعتی به خرید بروند و ملزومات اولیه را برای زنده ماندن تهیه کنند. وظیفه اصلی نظارت، کنترل و برخورد است که فراموش شده است.

وی افزود: کار کارشناسی انجام نمی‌شود، منافع سکه‌های پیش فروش شده به جیب یک عده می‌رود و بعد توپ را به زمین مجلس می‌اندازند. آقای رییس‌جمهور مردم شما را می‌خواهند، می‌خواهند با رییس‌جمهوری که به آن رای دادند صحبت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعیدی: آیا تیم اقتصادی دولت تازگی به بازار خرید مراجعه کرده‌اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..