تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ بادی بر فراز لندن+ فیلم

ترامپ بادی بر فراز لندن+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معترضان به سیاست‌‌های مهاجرتی خبیثانه ترامپ از شهردار لندن تقاضا کردند تا بادکنک مضحکی با ظاهر بچه‌گانه از رییس‌جمهور ایالات متحده در آسمان شهر لندن به پرواز در بیاورند.

در پی اقدامات سخت‌گیرانه و ابلهانه ترامپ جهت مهاجرت به آمریکا و به خصوص اقدام اخیر مامورین مرزی ایالات متحده در برخورد خشن با مادر و کودکی در مرز مکزیک اعتراضات و واکنش‌های زیادی بر علیه رییس‌جمهور آمریکا صورت گرفت. در ادامه همین اعتراضات گروهی از مخالفان ترامپ با درخواست مجوز پرواز از صادق‌خان شهردار لندن قصد دارند بادکنک بزرگی از ترامپ جهت نشان دادن اعتراضشان به مردم لندن و سایر مردم دنیا به پرواز دربیاورند.

این بادکنک بزرگ با تامین سرمایه یکی از سرمایه‌داران لندن ساخته شده است. ساخت و برنامه پرواز این بادکنک 6 متری چیزی در حدود 5000 پوند هزینه داشته است. در سایت سازندگان این بادکنک نوشته شده است:(( من یک بچه پرتغال بادی 6 متری هستم. لطفا به من کمک کنید تا پرواز کنم.))

سازمان‌دهندگان پرواز این بادکنک می‌خواهند در تاریخ 13 ژوئیه یعنی درست زمانی که ترامپ برای بازدید به لندن سفر می‌کند به پرواز دربیاورند. اما شهردار لندن هنوز موافقت خود را با این طرح اعلام نکرده است. لئو موری از اعضا سازمان معترضان، با نگرانی از عدم کسب موافقت صادق‌خان تا تاریخ مقرر اعلام کرد: در صورت عدم توانایی جهت کسب مجوز پرواز باید به راه‌های دیگری فکر کنیم که ممکن است هزینه بیشتری را دربرداشته باشد.

در ادمه فیلم ترامپ بادی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

صحنه تاثیرگذار دیدار مادر و پسری که ترامپ از هم جدایشان کرده بود +فیلم

رای الیوم: آمریکا دشمن حقوق‌بشر است

انتهای پیام/

اعتراض به سیاست‌های غیرانسانی ترامپ به روشی جالب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ بادی بر فراز لندن+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..