تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعا بهترین وسیله برای خداشناسی و پیوند انسان با خدا است

دعا بهترین وسیله برای خداشناسی و پیوند انسان با خدا استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمدتقی عبدوس در ویژه برنامه فرهنگی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه احترام به والدین برای انسان برکات زیادی را به ارمغان می‎آورد، افزود: بی‎تردید اگر انسان به زحمت‎ها و رنج‎های بی‎شائبه والدین توجه کند، هرگز نیکی‎های آنان را از یاد نمی‎برند.

وی با اشاره به اینکه دعا برای دیگران یکی از نشانه‎های ایمان است، گفت: دعا در حق دیگران کار پسندیده‌ای در نزد خداوند است. این روش دعا کردن بسیار به نفع دعا‌کننده است، چرا که به‌خاطر همین مقدم داشتن دیگران در دعا، خداوند بلا را از فرد دور و رزق و روزی‌اش را زیاد و دو‌برابر می‌کند.

وی دعا را یکی از بزرگترین عبادت‎ها برشمرد و افزود: براساس روایات نقل شده از رسول مکرم اسلام(ص) ارزش و قیمت افراد در پیشگاه خداوند به دعای آنان بستگی دارد.

خطیب حرم مطهر رضوی گفت: ذكر و ياد خدا يكى از وظايف مهم بندگى است كه مومنان نبايد در هيچ حالى از آن غلفت كنند. ياد خدا دل‎ها را آرامش داده و اضطراب و شک و ترديد را از انسان دور مى‏كند. غفلت از ياد خدا و ترك ذكر او نیز، موجب سنگدلى و قساوت قلب مى‌‏شود.

انتهای پیام// م.م

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی در حرم مطهر رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعا بهترین وسیله برای خداشناسی و پیوند انسان با خدا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..