تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار ۲۶۴ پایگاه ویژه فعالیت تابستانی دانش آموزان در استان کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان  گفت: شعار امسال برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان «هر دانش آموز یک مهارت» است و برنامه‌های استان در همین راستا طراحی و تدوین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان از ۱۵ تیرماه امسال برپا می‌شوند، افزود: مهارت آموزی و گام نهادن در مسیر تحقق شعار سال از محور‌های اصلی برنامه‌های اوقات فراغت ما در سال جاری است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان تعداد پایگاه‌های ویژه فعالیت تابستانی دانش آموزان در این استان را ۲۶۴ پایگاه خواند و اظهارداشت: این پایگاه‌ها شامل ۶۲ مجتمع و کانون ورزشی مدرسه، ۳۰ کانون فرهنگی و تربیتی، ۳۲ پایگاه مدیریت دانش آموزی، ۱۲ پایگاه ویژه دانش آموزان استثنایی و مابقی نیز کانون محلی مستقر در مدارس است.
نریمانی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۹۰ هزار دانش آموز استان در کلاس‌ها و برنامه‌های این پایگاه‌ها شرکت کنند و انتظار داریم که این فعالیت‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان موثر و مفید باشد.
نریمانی با اشاره به اینکه در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از سوی ستاد استانی سال گذشته آموزش و پرورش استان رتبه برتر را به خود اختصاص داد، گفت: بیش از ۸۵ هزار دانش آموز در تابستان سال گذشته در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.
انتهای پیام/م

شرکت بیش از ۸۵ هزار دانش آموز در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت  سال گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار ۲۶۴ پایگاه ویژه فعالیت تابستانی دانش آموزان در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..