تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل موج‌سواری گربه +فیلم

فصل موج‌سواری گربه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که خیلی از گربه‌ها از خیس شدن پنجه‌ها و موهای خود را دوست ندارند، گربه‌ای دیده شده که ورزش مورد علاقه‌اش موج‌سواری است. مردی گربه خود را برای موج‌سواری برده و این گربه با ایستادن روی تخته موج‌سواری لذت می‌برد. فیلم این گربه سوژه فضای مجازی شده است.

در فیلمی که از استرالیا به اشتراک گذاشته شده است، مشاهده می‌شود که مردی اهل Gold Coast در استرالیا گربه خود را روی تخته موج‌سواری گذاشته و آن را در آب دریا قرار داده است. وی تخته را که با طنابی گرفته بود، در حرکات گردشی تکان می‌دهد اما از همه جالب‌تر واکنشی است که این گربه نسبت به آب دارد. این گربه اصلا از آب نمی‌ترسد و برعکس از بودن در آب بسیار لذت می‌برد.

در ادامه فیلمی را از موج‌سواری این گربه مشاهده می‌کنید:

ادامه پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل موج‌سواری گربه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..