تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشام: مسئله مهم بازی مقابل دانمارک، دگرگونی در ترکیب اصلی تیم بود

 دشام به نکات مثبت بازی تیمش مقابل دانمارک نگاه می کند.

به گزارش شما نیوز ، نتایج و عملکرد نه چندان خوب فرانسه در بازی های دور گروهی با تساوی ۰-۰ مقابل دانمارک پایان یافت، فرانسه در آخرین بازی دور گروهی مقابل دانمارک به تساوی بدون گل رسید و با این تساوی، صدرنشین شد، دشام در این مسابقه برای احتیاط هم که شده، به شش بازیکن تیمش استراحت داد و ترکیبی متفاوت را راهی زمین کرد. او در این باره می گوید:

اگرچه نکات منفی بیشتری دیده می شد ولی نکات مثبتی هم وجود داشت که قابل دیدن است. در مقابل یک دفاع مستحکم، موقعیت های خوبی خلق کردیم و شاید اگر توپ چرخش بهتری به نفع ما داشت، اتفاقات بهتری رقم می خورد. داشتن بازیکنان سرحال و پرانرژی خیلی مهم است. می دانم که ۴ روز دیگر در کازان باید در بازی حذفی به میدان برویم، بنابراین این موضوع در انتخاب بازیکنانم برای دیدار با دانمارک تاثیر داشت. می خواستم بازیکنانم را از خطر محرومیت نجات دهم، برخی بازیکنان هم استراحت داده شدند، باقی هم شایسته حضور در زمین بازی بودند. ما به هدف مان رسیدیم و صدرنشین گروه شدیم. بازی هیجان انگیزی نبود ولی یک امتیاز برای آن ها کافی بود، ما هم نیاز نبود ریسک زیادی کنیم. بازی اول مان مقابل استرالیا خوب نبود، بازی بعدی بهتر شدیم ولو این که در نیمه دوم خیلی دفاع کردیم. ما جاه طلبی و رویاهای زیادی برای دور حذفی داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشام: مسئله مهم بازی مقابل دانمارک، دگرگونی در ترکیب اصلی تیم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..