تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد باقری با استقلال ۲ ساله تمدید شد

ورزش سه: فرشید باقری با تصمیم وینفرد شفر در لیست تمدید قراردادی های استقلال قرار داشت و بعد از مذاکرات با مدیران این باشگاه قرارداد خود را تمدید کرد.


باقری که در ابتدای لیگ شانزدهم استقلالی شده بود، بعد از مذاکره با توفیقی قراردادی دوساله با استقلال به امضا رساند تا به این ترتیب اولین بازیکن استقلال باشد که قرارداد خود را تمدید می کند.

قرارداد باقری با استقلال ۲ ساله تمدید شد

با تمدید قرارداد باقری بعد از 2 روز از شروع تمرینات و حل شدن مشکل حساب استقلالی ها انتظار می رود قرارداد بازیکنان کلیدی دیگر این تیم مانند جپاروف و غفوری نیز طی روزهای آینده تمدید شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد باقری با استقلال ۲ ساله تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..