تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش‌ درمانی مبارزه با سرطان به کمک سلول‌های خونی

در روش جدید محققان سلول‌های خون بیماران را جمع‌آوری می‌کنند سپس این سلول‌ها اصلاح می‌شوند تا اینکه حمل دارو‌های ضد سرطانی تسهیل شود و در ادامه سلول‌ها دوباره به بدن بیماران تزریق می‌شوند که هدف آن‌ها بهبود کارایی دارو‌ها و کاهش اثرات جانبی مضر است.

روش‌ درمانی مبارزه با سرطان به کمک سلول‌های خونی

کارشناسان ادعا می‌کنند که این رویکرد دارای مزایایی است، اما هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و باید در آینده کارایی و ایمنی این روش درمانی به اثبات برسد؛ در این صورت می‌توان از آن برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده کرد.

محققان در مطالعه خود آنزیمی با نام ال آسپاراژیناز را به سلول‌های قرمز خون ۱۳ بیمار مبتلا به سرطان خون تزریق کردند و ظاهراً این درمان خطری برای بیماران ندارد اما در آینده مطالعات بیشتری انجام خواهد شد.

روش‌ درمانی مبارزه با سرطان به کمک سلول‌های خونی

در این روش داروی شیمی‌درمانی در داخل سلول قرمز خون قرار می‌گیرد و در نتیجه میزان سمیت شیمی‌درمانی کاهش پیدا می‌کند.

رویکرد سوپر خون به دارو اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم تومور‌ها را هدف قرار دهد. علاوه بر این، دارو برای مدت بیشتری در خون باقی می‌ماند و تأثیر آن در دراز مدت افزایش پیدا می‌کند؛ در مطالعات آینده باید سطح کارایی و ایمنی این رویکرد درمانی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

روش‌ درمانی مبارزه با سرطان به کمک سلول‌های خونی

انتهای پیام/

استفاده از سلول‌های قرمز خون برای مقابله با سرطان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش‌ درمانی مبارزه با سرطان به کمک سلول‌های خونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..