تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشان: کسل کننده بودن بازی تقصیر دانمارک بود

به گزارش شما نیوز ، دیدیه دشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل دانمارک که منجر به صدرنشینی فرانسه و ثبت اول تساوی بدون گل جام جهانی ۲۰۱۸ شد، دلیل سطح پایین بودن بازی را تاکتیک تیم دانمارک دانست.

دشان به نقل از اسکای اسپورت گفته:

ما به هدف مان که صدرنشینی در گروه بود رسیدیم. بازی هیجانی نشد چون دانمارک با یک تساوی صعود می کرد و میل چندانی به گل زدن نداشت. آن ها به خوبی دفاع کردند اما با این حال ما چند موقعیت خوب داشتیم. نیازی نداشت ریسک کنیم چون نتیجه مساوی به نفع هر دو تیم بود. ما تلاش کردیم که پیروز شویم اما دانمارک به تساوی راضی بود و این بازی را پیچیده کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشان: کسل کننده بودن بازی تقصیر دانمارک بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..